Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ


ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΤΥΛΙΓΜΕΝΟ  ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑΤΟΣ
ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΥΛΙΞΕΤΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ, ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΚΥΚΛΟ. ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ CD ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΤΟΥ Η ΤΗ ΔΙΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑ-ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑΤΟΣ. ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΑΝΑΡΧΙΖΕΙ. ΑΥΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΣΚΙΣΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΑΡΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΔΩΡΟ!  ΌΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΤΙΑ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑΤΟΣ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΑΓΩΝΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

ΠΙΝΙΑΤΑ.
ΠΙΝΙΑΤΑ. ΕΝΑ ΠΡΩΗΝ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΜΠΑΛΟΝΙ, ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ… ΘΗΣΑΥΡΟ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΤΙ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ, ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΝΑ… ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΝΙΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΙΣΜΕΝΗ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ. ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ, ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ,  ΓΚΟΦΡΕΤΑΚΙΑ, ΣΦΥΡΙΧΤΡΕΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ (ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΓΕΘΟΣ).
. ΥΛΙΚΑ
·                                 1 ΜΠΑΛΟΝΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ JUMBO)
·                                 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
·                                 ΑΛΕΥΡΙ
·                                 ΝΕΡΟ
·                                 ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ, ΓΚΟΦΡΕ
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΚΑΤ’ ΑΡΧΑΣ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ.  ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΜΕΙΓΝΥΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΕΥΡΙ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ. ΚΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΛΩΡΙΔΕΣ ΤΩΝ 2 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ. ΤΗΣ ΒΟΥΤΑΜΕ ΣΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΛΛΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ. ΜΟΛΙΣ ΚΑΛΥΦΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΛΥΜΜΑ.  ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΕΝΑ 24ΩΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΚΑΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΠΛΕΥΡΑ ΕΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ ΜΑΣ. ΤΡΥΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΙΝΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ. ΕΠΕΙΤΑ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ…
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΠΑΛΟΝΙΑ 

ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ , ΣΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΕΝΟΣ ΔΩΜΑΤΙΟΥ, ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΕΝΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΙ , ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΜΕΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ , ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗ. ΌΤΑΝ ΔΟΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΙΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ. ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ.

ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΜΕ ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ 

ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ , ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ .Ο ΚΑΘΕ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ ΠΙΣΩ ΤΟΥ. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ "ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ" ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ, ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΟΣΟ ΤΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ. ΌΤΑΝ Η ΜΠΑΛΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ ΜΙΑΣ "ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑΣ", ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ , ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΑΝ ΣΑΣ ΠΕΣΕΙ Η ΜΠΑΛΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΠΑΣΕΣ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ .ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ.

Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΜΩΛΙΑ Η΄ ΜΙΑ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕ ΕΝΑ ΚΥΚΛΟ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ , ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΥΟ ΜΕΤΡΩΝ . Ο ΕΝΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ ΚΑΙ "ΔΕΙΧΝΕΙ" ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ.
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ , ΠΟΥ ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ. Ο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ. ΌΤΑΝ Ο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΛΕΦΤΗ ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ , ΕΚΕΙΝΟΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου